lördag 1 juni 2013

Snart sommarlov!

Idag hade jag min sista tenta på mitt första universitetsår. Det var så skönt. Har bara en inlämning till på måndag som bara är några ord lång så inget tungt som hänger över mig. Vädret gratulerade mig genom att bjuda på 24 grader och solsken vilket jag, Ylva och Adam njöt av genom att ligga i solen i nästan fyra timmar. Självklart öser det ner utanför nu... Göteborg asså...

Ikväll ska vi ut på ett event som heter Feed the horse som är en gayklubb. Vanligtvis hålls det på jazzhuset i Vasastan men idag ska det vara på Stadsteatern vid Götaplatsen i deras foajé. Temat för kvällen är Djungelhästen och egentligen hade jag varit satsig och klätt upp mig för detta tillfälle men jag äger inget som liknar något som lever i djungeln eller någon man skulle kunna ha på sig i djungeln. På kontot har jag 200 spänn så inget nytt kommer att köpas in.

Göteborgs tagline borde vara: "Göteborg- Efter solsken kommer regn"

1 kommentar: