lördag 13 april 2013

13 april 2013

Eftersom att jag mest har pluggat de senaste dagarna och inte gjort något aktivt förutom promenerat så har dagen mest spenderat med att sporta i olika former. Vaknade klockan 9.00 och efter en stadig frukost med gröt och knäckemackor begav jag mig till Billie och Valdemar och tillsammans gick vi till gymmet. Jag föredrar att träna utan maskiner och Valdemar kör bara maskiner så Billie pendlade mellan oss båda. Egentligen är det lite onödigt att jag har ett gymkort då den enda maskinen jag använder är löpbandet men det är själva känslan. Hade jag inte haft gymkort hade jag nog aldrig snörat på mig skorna och gjort övningar på golvet i vardagsrummet.

Tränade en bra stund och när jag kom hem däckade jag i sängen och sov en stund. Klockan 15.00 blev det skype med Elin. Tack gode gud för skype. Känns ju som att man umgås med personen man pratar med. Man kan äta middag eller vika tvätt samtidigt också.

Senare skypeade jag med Matea. Kommer inte ihåg om jag nämnt det, men vi kör 30 day squat challenge. Vi gör squats varje dag och ökar antalet för varje dag. Idag gjorde vi till exempel 130 squats. Jag är så stolt över oss! Snart uppe i målet som är 250!

Om en liten stund ska jag powerwalka med Andreas och Billie. Ska bli kul! Imorgon kör jag riktig söndag. Alltså vila!

Jag och Matea är gamla goda träningskompisar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar